Teilor.ro este un magazin online popular ce comercialiează produse de tip bijuterii. În cadrul magazinului online Teilor.ro regăsim produse precum: inele, cercei, brățări, coliere, verighete, inele de logdnă, bijuterii de copii, bijuterii de bărbați, colecții etc. Brandul Teilor are o prezență puternică în mediul online dar este prezent și în 65 de magazine fizice pe teritoriul țării.
Teilor oferă și servicii diverse în mazinele fizice precum: curățare profesională, gravare, redimensionare, placare cu rodiu, reparare etc. Termenul de garanție pentru bijuterii este de doi ani. Contact Teilor.ro telefon 0736.555.999 sau email contact@teilor.ro.
Petru - March 20, 2024 @ 12:05
Buna ziua,
Am achizitionat un inel de logodna din platina de aproximativ 1300EUR (6500RON), mi s-a comunicat cum ca daca nu se potriveste il vor schimba. Am gresit dimensiunea si m-am intors in magazin. Nu au avut inel acea dimensiune sa mi-l schimbe asa ca au dat din umeri in momentul in care le-am cerut restituirea banilor si m-au invitat sa am o discutie cu managerul. Am discutat si mi -sa spus ca nu imi pot returna banii si ca daca doresc o sa imi faca un inel pe dimensiune dorita si o sa il livreze, in termen de doua luni. Din cauza ca logodnicei mele ii placea foarte mult, de comun acord am acceptat, banii platiti ramanand ca avans pt noual inel. La aproximativ o luna jumatate am fost sa ma interesez de verighete. Cu aceasta ocazie am intrebat si de statusul inelului de logodna. Nu au putut sa imi ofere un status pe loc, dar mi-au zis ca revin cu un telefon. Au revenit cu un telefon dupa vreo 3 zile si surpriza, mi-au zis ca oferta de pret este de aproximativ 1400 EUR (6900 ron), in conditiile in care eu nu asteptam oferta de pret. I-am explicat doamnei si concluzia discutiei a fost sa ii trimit factura cu care am achitat inelul, ceea ce am si facut. Nu am primit nici un update dupa asta. Cu 6 zile inainte de livrare primesc pe whatsapp o notificare de la magazin cum ca ei nu au cum sa imi livreze inelul pana la data convenita. Am raspuns ferm: este problema companiei Teilor livrarea la termen a inelului conform intelegerii si ca eu nu accept astfel de atitudini. Nici o miscare din partea celor de la magazin. Ulterior am apelat la reclamatii Teilor unde o doamna ne-a oferit posibilitatea de a prelugi termenul contra 10% din valoarea inelului, returul banilor sau un alt inel. Dupa experienta noastra cu ei am ales banii inapoi. Dar nici asta nu au vrut, mi s-a comunicat cum ca voi fi sunat pentru restituire, dar nu am fost sunat. A doua zi sun din nou la reclamatii, unde socant: doamna imi spune ca ea i-a rugat pe cei de la magazin sa ma sune. Din discutii aflu ca eu trebuie sa imi primesc banii de la magazin, cash si asta dupa ce ii vor avea incasati, adica sa astept eu pana ce ei au banii. O mizerie de nedescris. Insistand doamna mi-a spus cum ca nu are cum sa imi faca viramentul din contabilitate direct in cont, ceea ce e incredibil (eu plata am facut-o cu cardul in magazin).
Nu stiu ce politici au, dar ceea ce fac ei este o tiganie, chiar daca sunt produse frumoase, calitatea serviciilor este una de usa cortului.
Mentionez ca inca nu mi-am recuperat banii si ca inca astept dupa incasarile lor.
Buna ziua,
Am achizitionat un inel de logodna din platina de aproximativ 1300EUR (6500RON), mi s-a comunicat cum ca daca nu se potriveste il vor schimba. Am gresit dimensiunea si m-am intors in magazin. Nu au avut inel acea dimensiune sa mi-l schimbe