Somproduct.ro este unul dintre cele mai populare magazine din țara noastră ce oferă spre comercializare produse pentru casă. Somproduct este cunoscut îndeosebi pentru comerțul cu saltele dar gama de produse a magazinului este una diversificată. Pe site regăsim produse pentru dormitor, living, bucătărie, living, dining, birou, baie, gradină dar și produse precum tablouri, covoare, lenjerii de pat, textile, iluminat, electrocasnice etc.
Somproduct deține și magazine fizice în locații din București, Brașov și Cluj. Magazinul se remarcă prin 15 ani de experiență, peste 90.000 de articole și sistem propriu de livrare și returnare. Prin simpla abonare la newsletter-ul magazinului veți primi o reducere de 100 lei la prima comandă, cupon valabil pentru comenzile de minim 1000 lei. Costul de livrare este de 16.99 iara comenziile de peste 149.99 lei vor beneficia de livrare gratuită. Termenul de livrare este de aproximativ 3-5 zile lucrătoare pentru produsele aflate în stoc. Termenul de retur este de 14 zile calendaristice.
Rada Morar - May 13, 2024 @ 07:08
Intentionam sa comandam un coltar de gradina dar am fost complet dezamagiti sa constatam ca in momentul in care am aplicat codul de discount pretul coltarului s-a modificat de la 14 273 la 14 443.
Pop Nicoleta - June 4, 2024 @ 20:31
Dupa doar 8 zile de la achizitionarea saltelei,valoare ei fii de 2000 de ron,cu discount de 40 la suta,salteaua s-a lasat si s-a format o groapa . Am returnat salteaua in ambalajul original si a trebuit sa astept dupa banii cam 6 saptamani,dupa multe telefoane si email-uri,cu greu au facut viramentul banilor retinandu-mi 100 de ron,care nu am primit nici un fel de explicație de ce au fost retinuti.
Dupa doar 8 zile de la achizitionarea saltelei,valoare ei fii de 2000 de ron,cu discount de 40 la suta,salteaua s-a lasat si s-a format o groapa . Am returnat salteaua in ambalajul original si a trebuit sa astept dupa banii cam 6 saptamani,dupa multe
Încă un client păcălit - June 10, 2024 @ 21:59
Draga SomProduct,
Contactul oferit pentru Suport Clienți este inutil deoarece nu raspunde absolut nimeni, niciodată. Este doar un robot care te amăgește sa stai ca fraierul in așteptare cu speranța ca te va prelua cineva dar după un timp in care si muzica refuza sa mai cânte și după zile întregi de apeluri și așteptare minute, ore, depinde doar de răbdarea fraierului, realizezi ca este un contact inutil.
A doua varianta tot cu speranța este adresa de email. Și stai și trimiți un email prima data, încă unul și încă unul … in zadar .. ti se raspunde doar când plătești (eventual).
A treia speranța mergi personal la adresa de show-room dar treaba ta este cu cei de la comenzi (logistica).
Si uite așa cu doua comenzi in valoare de peste 15000 lei pierzi minute și ore pentru a primi o informație legată de comanda ta achitata. Dar stai puțin ca pana aici este totul normal. Indiferenta și incompentența și scârbă celor care operează la logistica, abia astăzi a fost la cotele reale.
Suna șoferul pentru a expedia marfa. Pana aici totul minunat. Intrebi dacă este plătită, șoferul sitirit raspunde ca ce este asta, interogatoriu, “da normal, unde livrez?”. Ajunge la adresa, descarca marfa, 34 de covoare, se mobilizează 3 oameni și după, tot spune de plata. I se arată un OP, el tot insista ca nu este plătită, in telefon cu cineva de la “firma”. Pleacă și in 5 minute se întoarce, intra singur in clădire, fără sa întrebe sau sa ceara voie cuiva, își cara toate covoarele împreuna cu colegul dumnealui și apar între timp pentru a lămuri situația. Abia atunci îmi spune ca sunt doua comenzi, una plătită și a doua neplătită. In regula, ii spun, dar îl rog, a treia oară sa transmită la “firma” sa ma sune o persoana pentru a lămuri situația pentru ca eu nu reușesc sa dau de nimeni de săptămâni sau măcar sa îmi dea telefonul sa vorbesc cu acea persoana care îl “ghida” pe șofer. In prima faza, transmite tot și persoana de la “firma” refuza efectiv orice comunicare și ii transmite șoferului “dacă ai luat tot, hai carate acum”. Normal ca începe o alta discuție cu șoferul pentru ca i se solicita sa lase marfa plătită. Am înțeles ca sunt doua comenzi dar una este plătită ceea ce recunoaște și el. Ezita, se îndreaptă sa dea covoarele plătite jos dar colegul își baga și își scoate, împinge usa de la mașina pentru a o Închide fără sa tina cont de faptul ca eram doua persoane între Usi încercând sa identificam totuși acele covoare. Reproduc “îmi bag pula ce crezi tu ca deja stau de ora” “băgați-as pula pierd eu timpul aici” “ia marș in pula mea de aici”.
Este cartea voastră de vizita și o voi face cunoscuta, gândindu-ma ca este o noua strategie de marketing abordată inclusiv de acea persoana de la logistica care ii ghida și ii încuraja pe acești șoferi. Probabil frustrat ca sta încă o zi la munca și fiind o problema atât de complicata a fost mai ușor sa își bage ceva și sa arate așa respect fata de clienți ca doar cu o comanda in plus sau in minus salariul este același și ziua și viața tot de rahat sunt ca un om motivat și instruit clar nu se comporta așa. Ce sa mai zic ca mi-ar fi plăcut sa ma lovească acea usa forțată și trântită, fiind și in trei luni de sarcina .. cam ce s-ar fi întâmplat .. poate un proces cu pagube si repercursiuni .. indiferent de “cat de mare” este firma!
Și nu se încheie aici, șoferul suna la 112 … da daaa știți de ce … 😂😂😂😂😂 ca a fost amenințat cu bătaia, immmmdaaa da .. a fost amenințat ca nu pleacă pana nu lasa comanda plătită așa da. Vin doua echipaje de poliție pentru niște covoare plătite și neplătite și pentru șoferul care ce credeți nu avea urma de agresiune .. sunt și camere video fix la locul “faptei” .. rad și curcile și polițiștii mai mult spre plâns ca încă un dobitoc suna la 112 sa reclame ca a auzit el ca va lua bataie. Sigur in copilărie a fost băiatul mamei “mama băiatul asta arată cu degetul spre mine ca sunt puțin retardat și vrea sa ma bata”.
Și uite așa SomProduct scrie istorie, cu persoane foarte bine instruite care fac o treaba extraordinara.
Ce sa zic, felicitări, pentru ca și dacă ma plătea cineva tot nu credeam ca acesta este nivelul .. și culmea ca am făcut multe comenzi in trecut dar nimic nu este ce a fost.
Apropo camerele video arată foarte clar cum indivizii intra in clădire, prin efracție practic pentru ca nu era persoana care i-a așteptat initial și cara lucruri, deci furt, plus agresiune pentru ca acea usa împinsă se vede clar ca este barata de o persoana doar pentru a apara o femeie însărcinată. Deci cum stan cu 112?
Poveste lunga dar va fi publicată … îmi fac timp pentru asta pentru ca trebuie oamenii sa știe de noua politica de abordare SomProduct și de oamenii atât de bine instruiți care au “respect” deosebit fata de clienți. “ A mai făcut încă un prost o comanda, in plm mea”.
P.S: am dar dupa ceva telefoane și căutări de o persoana drăguța, ca mai sunt și oameni rămași pe Pământul asta care chiar se bucura de viața și m-a ajutat sa rezolvam problema , ce credeți in 20 de minute cu plata, livrare și un retur preluat. Se poate nu? Mulțumesc “persoana drăguța” care m-ai ajutat. Îmi pare rău de colegii de la logistica care sunt atat de triști .. dar poate va zâmbește și vouă viața și mai aveți o șansa de evoluție .. dar nu prea cred.
Draga SomProduct,
Contactul oferit pentru Suport Clienți este inutil deoarece nu raspunde absolut nimeni, niciodată. Este doar un robot care te amăgește sa stai ca fraierul in așteptare cu speranța ca te va prelua cineva dar după un timp in ca
Alin Bac - June 25, 2024 @ 19:40
anul trecut am achizitionat, printre altele, si un pat. La data prezentului, materialul care imbraca tablia patului a inceput sa se rupa pur si simpu. Am sesizat serviciul relatii cu cluentii si un agent de vanzari mi a comunicat ca acest lucru nu este acoperit de garantie pentru ca daca era materialul prost s ar fi rupt in mai multe locuri 😂
Serviciile firmei sunt extraordinar de proaste, anul trecut, la o comanda de aproximativ 17.000 lei, termenele de livrare nu au fost respectate, firma de transport a livrat cu singura persoana, produsele nu au fost conforme, noroc ca am sesizat acest lucru la livrare …. in concluzie, in masura in care puteti, evitati aceasta firma.
anul trecut am achizitionat, printre altele, si un pat. La data prezentului, materialul care imbraca tablia patului a inceput sa se rupa pur si simpu. Am sesizat serviciul relatii cu cluentii si un agent de vanzari mi a comunicat ca acest lucru nu es
Iulia - June 27, 2024 @ 06:32
Am asteptat 3 luni dupa o canapea de 7200 de lei, problema a fost ca a venit cu defect, dupa lungi negocieri prin mail am primit un discount pana la pretul actual al canapelei, care intre timp se ieftinise, si inlocuirea canapelei. A doua canapea a venit cu mai multe defecte. Am cerut returnarea ei, am asteptam 3 sapptamani sa o ridica din casa, m-au taxat 300 de lei pentru preluare, lucru de care nu m au anuntat dinainte. Daca stiam rezolvam eu transportul la showroom, iar acuma dupa alte 3-4 saptamani inca nu am primit nici un ban. Comunicarea este absolut groaznica, trimiti mailuri si ti se raspunde dupa 3-4 zile in cel mai bun caz
Am asteptat 3 luni dupa o canapea de 7200 de lei, problema a fost ca a venit cu defect, dupa lungi negocieri prin mail am primit un discount pana la pretul actual al canapelei, care intre timp se ieftinise, si inlocuirea canapelei. A doua canapea a v
Rares - July 1, 2024 @ 16:50
Avem comenzi plasate si platite in urma cu 5 luni pe care nu le am primit nici pana in ziua de astazi, nu stiu ce informatii sa ofere imi zic doar sa astept.
astepti 3 luni si te rogi de ei sa ti vireze banii pentru un retur.
Isi fac publicitate agresiva pe toate platformele de socializare, daca le lasi un comentariu negativ il sterg imediat pentru a-si ascunde urmele.
Avem comenzi plasate si platite in urma cu 5 luni pe care nu le am primit nici pana in ziua de astazi, nu stiu ce informatii sa ofere imi zic doar sa astept.
astepti 3 luni si te rogi de ei sa ti vireze banii pentru un retur.
Isi fac publicitate agre
Pagubitul - September 12, 2024 @ 10:28
Termenul de livrare a crescut de la 3 la 9 saptamani
Andrea - October 8, 2024 @ 19:55
Fate molta attenzione ad acquistare online, i prodotti hanno consegne lunghissime e non vengono comunque rispettate, il servizio clienti è praticamente assente, i tempi di risposta sono lunghissimi e non sanno comunque darti informazioni certe, ho acquistato due prodotti dal valore di 500 € circa cinque settimane fa, la data di consegna era stimata ad oggi ma ad oggi, nonostante i solleciti non ho nemmeno i dati di tracciamento dei miei articoli
Fate molta attenzione ad acquistare online, i prodotti hanno consegne lunghissime e non vengono comunque rispettate, il servizio clienti è praticamente assente, i tempi di risposta sono lunghissimi e non sanno comunque darti informazioni certe, ho a
Diana - October 9, 2024 @ 10:57
Similar comentariilor de mai sus, aștept o livrare de canapea după 5 luni, SomProduct cred ca nu are capacitatea financiară sa isi onoreze la timp comenzile .