DPD România este o companie de curierat din țara noastră deținută din anul 2008 de către GeoPost și Yurtici Kargo. Pe website-ul dpd.com/ro/ aflăm informații utile, se pot urmări starea coletelor, expedia colete, afla cotație de preț etc. Cu programul Smart Control se pot afla informații complete asupra expedierii pentru clienți. DPD curier oferă atât servicii naționale de curierat cât și servicii internaționale.
DPD poate fi contactat telefonic la numărul de telefon 031.824.9090 de luni până vineri între orele 09-17 sau adresa de email comenzi@dpd.ro.
Companiile de curierat livrează mii de colete zilnic, în mare parte experiențele sunt pozitive dar nimeni le scrie. Doar cele negative sunt scrise. Nu garantăm că recenziile sunt reale, mai ales fără numărul de comandă atașat sau altă dovadă.
Ciubotariu C. - February 1, 2024 @ 09:25
Eu sunt foarte mulțumită de curierul din centrul Constanței care îmi livrează coletele de 9 ani. Nu știu ce prețuri au la transport dar toate coletele au fost livrate prompt, m-au anunțat înainte de livrare.
Ion - April 23, 2024 @ 06:21
Servicii deosebite si profesionale incepand de la preluarea comenzii pana la livrarea la destinația din Italia. Preturi cu 30% mai mici față de EMS. Recomand cu căldură!
Eri - June 5, 2024 @ 14:33
Am sa va impartasesc experienta mea de astazi cu DPD: noi mai rar suntem la domiciliu intre orele 8-17, motiv pt care la ultima comanda, in spatiul alocat pt observatii referitoare la livrare, am specificat ora la care suntem gasiti la locatie. Dimineata la ora 09:45 primesc SMS, cum ca in cursul zilei se va livra coletul. OK, mi-am zis. Oricum, pe AWB se vede informatia lasata, sigur nu va veni mai repede. Dupa ora 11 ma suna curierul ca vine cu coletul, si daca sunt la adresa specificata. Bine-nteles, am zis ca nu sunt, si ca aceasta informatie a fost lasata si la Nota. Dupa ce a inceput sa-mi spuna curierul de program, ……ca nu stiu ce, si nu stiu cum……….. nu eram sigura daca se va mai livra coletul la adresa. In orice caz, eu am fost acasa la ora respectiva, si asteptam sa vad, ce se va intampla. Am ramas placut surprinsa cand am fost resunata de curier, ca vine, si pana la urma, coletul a fost livrat unde am cerut. Si cum era un pachet mare, de peste 15 kg, d-ul a fost amabil si mi-a dus cutia pana la usa.
Intr-adevar, experientele negative repede sunt impartasite, si uitam de cele pozitive. Din cauza asta am dorit sa scriu si un lucru pozitiv. Multumesc DPD Tg.Mures.
Am sa va impartasesc experienta mea de astazi cu DPD: noi mai rar suntem la domiciliu intre orele 8-17, motiv pt care la ultima comanda, in spatiul alocat pt observatii referitoare la livrare, am specificat ora la care suntem gasiti la locatie. Dimin
Andrei - July 15, 2024 @ 12:09
Cand sunt la tara si dau comenzi, imi doresc sa nu fie livrate cu DPD. De ce?
Pentru ca nu livreaza. Am dat miercurea trecuta comanda, coletul a ajuns din judetul Cluj in judetul Caras Severin intr-o zi. De joi seara sta aiurea in depozit ca ei nu livreaza la tara decat marti si joi.
Ultimele doua dati am fost nevoit sa ma deplasez 60 km ca sa ridic coletul, ca ii era cainelui foame.
In ziua cand livreaza, curierul te suna odata. Daca cumva ai indraznit sa nu stai cu telefonul in mana, fie ca esti la toaleta, mananci sau muncesti, aia e. Paguba ta.
Ar trebui ca noi sa scriem, iar firmele care vand produse, sa nu mai lucreze cu DPD.
Cand sunt la tara si dau comenzi, imi doresc sa nu fie livrate cu DPD. De ce?
Pentru ca nu livreaza. Am dat miercurea trecuta comanda, coletul a ajuns din judetul Cluj in judetul Caras Severin intr-o zi. De joi seara sta aiurea in depozit ca ei nu li
Ramona - October 21, 2024 @ 21:28
Eu inca astept un colet care, in aplicatie apare ca si livrat, semnatura nu e a mea, semn ca a fost lasat la alta adresa, iar eu am ramas cu paguba, produsele fiind achitate online cu card bancar.
Am trimis email la reclamatii, insa un raspuns nu am primit, am sunat la ei, nu le raspunde curierul. Ce facem in acest caz?
Eu sper sa imi primesc coletul, altfel ma simt nevoita sa apelez la alte cai pentru a-mi recupera paguba…
Eu inca astept un colet care, in aplicatie apare ca si livrat, semnatura nu e a mea, semn ca a fost lasat la alta adresa, iar eu am ramas cu paguba, produsele fiind achitate online cu card bancar.
Am trimis email la reclamatii, insa un raspuns nu am
Vasi - November 8, 2024 @ 14:17
Atenție: Acest review nu are atașat numărul de comandă/ alte info pentru veridicitate. Șanse ridicate de a nu fi real!
imi dau ieri sms ca ajung la mine cu coletul si nu au ajuns nici azi.de ce dpd?pentru ca e platita deja comanda?nu pot sta in fiecere zii acasa asteptand sa veniti
Atenție: Acest review nu are atașat numărul de comandă/ alte info pentru veridicitate. Șanse ridicate de a nu fi real!
imi dau ieri sms ca ajung la mine cu coletul si nu au ajuns nici azi.de ce dpd?pentru ca e platita deja comanda?nu pot sta in
Marius - November 11, 2024 @ 19:23
Atenție: Acest review nu are atașat numărul de comandă/ alte info pentru veridicitate. Șanse ridicate de a nu fi real!
Nu mai puneti cu ei,fura coletele si ptr despagubire trebuie sa apelezi la avocati.
aurel - November 20, 2024 @ 15:14
Atenție: Acest review nu are atașat numărul de comandă/ alte info pentru veridicitate. Șanse ridicate de a nu fi real!
In general , nu am avut probleme , colaborez de ceva vreme cu DPD. Dar, recent pregătisem un colet internațional pentru care am postat o valoare a bunurilor. Comanda nu mi-a fost procesata , mi s-a cerut sa atașez facturile , chitanțele care sa justifice valoarea produselor din colet . Acestea erau articole de îmbrăcăminte, încălțăminte , jucării. Așa cum se întâmplă de obicei , firește ca luam documentele de plata de la vânzători dar mulți nu le păstram. Am explicat asta DPD , răspunsul a fost in aceiași nota . Mă întreb daca puneam in pachet articole de genul celor enumerate vechi de 10 sau de 15 ani , de unde scoteam facturile sau chitanțele aferente ? Operatorul DPD răspunde la solicitarea email precum un robot , cu fraze repetitive fără sa–ti ofere răspunsuri concrete. Chiar daca DPD este atractiv d.p.v. preturi , nu este prompt in a comunica obiectiv soluții care sa-l ajute pe client sa -si rezolve problema . Operatorii de la centru se comporta ca robotii .
Atenție: Acest review nu are atașat numărul de comandă/ alte info pentru veridicitate. Șanse ridicate de a nu fi real!
In general , nu am avut probleme , colaborez de ceva vreme cu DPD. Dar, recent pregătisem un colet internațional pentru car
Mihaela T. - November 20, 2024 @ 15:36
Atenție: Acest review nu are atașat numărul de comandă/ alte info pentru veridicitate. Șanse ridicate de a nu fi real!
Livrare întârziată, prețuri mari și personal (în primul rând șoferi) impertinenți și aroganți, lipsiți de bun simt. Nu recomand!!!
Atenție: Acest review nu are atașat numărul de comandă/ alte info pentru veridicitate. Șanse ridicate de a nu fi real!
Livrare întârziată, prețuri mari și personal (în primul rând șoferi) impertinenți și aroganți, lipsiți de bun simt
Mihaela T. - November 20, 2024 @ 15:36
Atenție: Acest review nu are atașat numărul de comandă/ alte info pentru veridicitate. Șanse ridicate de a nu fi real!
Livrare întârziată, prețuri mari și personal (în primul rând șoferi) impertinenți și aroganți, lipsiți de bun simt. Nu recomand!!!
Atenție: Acest review nu are atașat numărul de comandă/ alte info pentru veridicitate. Șanse ridicate de a nu fi real!
Livrare întârziată, prețuri mari și personal (în primul rând șoferi) impertinenți și aroganți, lipsiți de bun simt
Mihai Gatler - November 20, 2024 @ 19:37
Atenție: Acest review nu are atașat numărul de comandă/ alte info pentru veridicitate. Șanse ridicate de a nu fi real!
Nu aș acorda nici măcar o stea, pentru tot ceea ce înseamnă așa zisul serviciu de livrare “pickup shop” al DPD (rudimentar de-a dreptul) și așa zisele “oficii” în care curierii cică lasă coletele pentru a fi ridicate de clienți – niște locații obscure, nesemnalate distinct în niciun fel (cizmării, ateliere de croitorie, florării, frizerii, etc). Mai rămâne ca DPD să încheie contract ptr. punct de ridicare, cu vreo tăntică de la vreo tarabă din piață, unde se vinde zarzavat…
Am avut o experiență cu un colet care a fost lăsat de curier, la “oficiul” de pe str. George Enescu 12 din Botoșani, aflat pe o esplanadă, în incinta unei… florării, lângă alte spații comerciale, locația nefiind în niciun fel individualizată cu vreun colant, ceva, care să marcheze în vreun loc vizibil, existența unui punct de ridicare DPD.
Partea problematică este că indiferent dacă redirecționezi coletul, din aplicație, la adresa de domiciliu sau nu-l ridici imediat ( maxim a doua zi) – asta în cazul fericit în care nimerești sau mai bine- zis ghicești locația, curierul sau personalul neavizat, necunoscător și neinteresat de la “punctele de ridicare”, bifează în aplicație “colet refuzat, retur către expeditor” – vorbesc de un caz concret, pe care l-am întâmpinat și care mi-a creat prejudicii. E un mare semn de întrebare dacă cei care au dat autorizație societății DPD pentru astfel de practici comerciale de distribuire a coletelor, arhaice, la limita penalului și total neprofesioniste, au verificat înainte care sunt “metodele” de lucru, ce lasă la discreția angajaților firmei de curierat sau persoanelor neavizate de la așa zisele “puncte de ridicare”, să dispună de coletele destinatarilor după bunul plac, intr-un mod cert abuziv și să opereze în sistem mențiuni neconforme cu realitatea, gen “colet refuzat”, fără ca destinatarul să fie in prealabil contactat telefonic sau fără să se țină cont de opțiunile de redirecționare la adresă/amânare a datei livrării, bifate în aplicație de destinatar, astfel încât te trezești că ți s-a făcut retur la colet, fără voia ta. De altfel, am depus deja atât plângere penală în acest sens, la instanță, față de DPD și in subsidiar-nominal, față de angajații implicați în cauză, cât și sesizare către ANPC, unde am semnalat neregulile grave existente în cadrul acestui “circuit” de așa-zisă “livrare” a coletelor.
Atenție: Acest review nu are atașat numărul de comandă/ alte info pentru veridicitate. Șanse ridicate de a nu fi real!
Nu aș acorda nici măcar o stea, pentru tot ceea ce înseamnă așa zisul serviciu de livrare “pickup shop” al DP
Mihaela - November 20, 2024 @ 21:31
Atenție: Acest review nu are atașat numărul de comandă/ alte info pentru veridicitate. Șanse ridicate de a nu fi real!
Întârzieri la livrare, prețuri mari, ignoranță și desconsiderare față de clienți…nu recomand DPD pentru servicii de curierat!!!
Atenție: Acest review nu are atașat numărul de comandă/ alte info pentru veridicitate. Șanse ridicate de a nu fi real!
Întârzieri la livrare, prețuri mari, ignoranță și desconsiderare față de clienți…nu recomand DPD pentru servicii de
Adi - November 22, 2024 @ 11:31
Atenție: Acest review nu are atașat numărul de comandă/ alte info pentru veridicitate. Șanse ridicate de a nu fi real!
La sibiu, chiar mai slabi decat jalnicii de la fan. Servicii de 2 lei… intarzieri… minciuna… pachete lovite, relatii cu clienti total inutile… Da… mai bine mergi si-ti iei coletul direct de la expeditor…
Atenție: Acest review nu are atașat numărul de comandă/ alte info pentru veridicitate. Șanse ridicate de a nu fi real!
La sibiu, chiar mai slabi decat jalnicii de la fan. Servicii de 2 lei… intarzieri… minciuna… pachete lovite,
Hidisan alina - November 22, 2024 @ 16:42
Atenție: Acest review nu are atașat numărul de comandă/ alte info pentru veridicitate. Șanse ridicate de a nu fi real!
Coletul meu a ajuns in Arges…..in loc sa ajunga in Cluj.
Foarte organizati….
Alexia - November 28, 2024 @ 04:22
Atenție: Acest review nu are atașat numărul de comandă/ alte info pentru veridicitate. Șanse ridicate de a nu fi real!
Aștept un pachet de 7 zile deja când trebuia să ajungă în 3-4 zile.. dezamăgitor..e prima și ultima dată când o să mai aleg aceasta firma de curierat
Atenție: Acest review nu are atașat numărul de comandă/ alte info pentru veridicitate. Șanse ridicate de a nu fi real!
Aștept un pachet de 7 zile deja când trebuia să ajungă în 3-4 zile.. dezamăgitor..e prima și ultima dată când o să m
Monica - November 29, 2024 @ 12:57
Atenție: Acest review nu are atașat numărul de comandă/ alte info pentru veridicitate. Șanse de a nu fi real!
In aceasta saptamana am avut de primit doua colete, unul la inceputul saptamanii si unul azi.
Ambele colete au fost trimise de aceasta firma de curierat la o adresa gresita.
Am verificat cu furnizorii si mi-au demonstrat ca ei au trimis coletele la adresa corecta, cea transmisa de mine.
Unul dintre furnizori este Emag, de la care primesc aproape saptamanal colete. Dar nu prin DPD.
La telefon nu vor sa recunoasca nimic, nu vor sa rezolve nimic si sunt extrem de obraznici si recalcitranti.
Nu mai folositi serviciile acestei firme de doi bani, doar asa ii vom scoate de pe piata.
Atenție: Acest review nu are atașat numărul de comandă/ alte info pentru veridicitate. Șanse de a nu fi real!
In aceasta saptamana am avut de primit doua colete, unul la inceputul saptamanii si unul azi.
Ambele colete au fost trimise de aceasta
Varna Marius - December 11, 2024 @ 17:17
Pe data de 09.12.2024 ora 08.37 am fost sunat de catre curierul dpd ca va fi livrata comanda cu numarul 80983528053, un pat din pal ambalat in trei colete, a spus ca nu este obligat sa aduca trei colete, el poate aduce doar un colet si mi-a cerut suma de 100 lei, sau poate foarte usor sa spuna ca nu a gasit pe nimeni la adresa si le va returna,
Sunt de acord sa mi se factureze o suprataxa pentru transport dar nu sunt de acord sa fiu sunat de catre curier si sa-mi ceara o suma de bani
La ora 8.55 am sunat la centrul DPD si am explicat situatia, a luat legatura cu curierul
La ora 10.15 ajunge curierul si imi livreaza cele trei colete
Dupa desfecerea coletelor am constatat ca un colet cu doua placi de pal, a avut toate colturile sparte, lovite puternic, am facut reclamatie la adresa dpd reclamatii@dpd.ro , am atasat si poze
Am contactat firma haaus (expeditorul comenzi) mi sa spus ca va retrimite cele doua placi de pal
Nu doresc ca si urmatorul colet sa-l primesc tot cu colturile sparte
Pe data de 09.12.2024 ora 08.37 am fost sunat de catre curierul dpd ca va fi livrata comanda cu numarul 80983528053, un pat din pal ambalat in trei colete, a spus ca nu este obligat sa aduca trei colete, el poate aduce doar un colet si mi-a cerut sum
Varna Marius - December 11, 2024 @ 17:24
Pe data de 09.12.2024 expeditorul a inregistrat o preluare de colet la firma de curierat dpd, un retur, numar colet 80984762487 care trebuia sa fie ridicat pe data de 10.12.2024, am fost toata ziua acasa asteptand curierul, curierul nu a venit sa ridice coletul
Pe data de 11.12.2024 ora 10.19 am contactat telefonic centrul DPD la numarul de telefon 0318249090 mi sa spus ca comanda cu numarul 80984762487 a fost anulata de catre curier , cauza pentru care coletul nu a fost ridicat pe data de 10.12.2024
am fost reprogramat pentru preluarea coletului pe data de 13.12.2024
Pe data de 09.12.2024 expeditorul a inregistrat o preluare de colet la firma de curierat dpd, un retur, numar colet 80984762487 care trebuia sa fie ridicat pe data de 10.12.2024, am fost toata ziua acasa asteptand curierul, curierul nu a venit sa rid