Cargus este un serviciu de curierat cunoscut și ca Urgent Curier sau Urgent Cargus. Compania a fost înființată în anul 1991 și a fost vândută companiei DHL în anul 2008. Platforma mycargus.cargus.ro permite crearea unui cont pentru a trimite colete cu ușurință, accesa diverse funcții sau a urmări expedierile.
Pe website-ul cargus.ro putem urmări colete prin introducerea awb-ului, găsi un punct ship & go sau afla diferite informații. Cargus oferă servicii de livrări locale cu o acoperire ridicată dar și livrări internaționale în peste 220 de țări din întreaga lume. Puteți contact Cargus la numerele de telefon 021 9330, 021 9282 sau email contact@cargus.ro. Blogul Cargus oferă articole diverse și comunicate de presă.
Companiile de curierat livrează mii de colete zilnic, în mare parte experiențele sunt pozitive dar nimeni le scrie. Doar cele negative sunt scrise.
Andora89 Corbu - June 7, 2023 @ 14:51
Am o comanda prin Cargus Constanta Lazu, curierul ma suna in jur de ora 12;00, ii spun ca nu sunt la domiciliu, il sun dupa ora 15;00 si ii spun ca poate sa vina si imi raspunde ca m-a planificat pentru a doua zi la aceiasi ora (12;00), ii raspund ca nu sunt acasa la ora dorita de el si imi spune ca nu-l intereseaza. Sun la sediu Cargus Constanta Lazu si dau de o mahalagioaica care imi spune tipand ca nu este problema lor ca nu sunt acasa la ora 12;00 si ca curierul ar avea de dus cca. 100 colete pe zi, care bineinteles nu este problema mea. Multumesc Cargus pentru profesionalism. Vai de voi.
Am o comanda prin Cargus Constanta Lazu, curierul ma suna in jur de ora 12;00, ii spun ca nu sunt la domiciliu, il sun dupa ora 15;00 si ii spun ca poate sa vina si imi raspunde ca m-a planificat pentru a doua zi la aceiasi ora (12;00), ii raspund ca
Me-hy - July 5, 2023 @ 15:12
Nu au fost în stare să găsească o adresă într-o comună din Brașovmsi asta de doua ori la rând.
Denisa - August 18, 2023 @ 07:09
Foarte neserioși. Am pățit de 4 ori deja sa aștept un colet adus de ei si sa nu primesc un mesaj sau notificare ca trebuie sa ma duc sa l ridic si in cele din urma sa fie trimis la expeditor. Nu recomand, sper sa nu mai fie nevoie sa folosesc serviiicile lor
Foarte neserioși. Am pățit de 4 ori deja sa aștept un colet adus de ei si sa nu primesc un mesaj sau notificare ca trebuie sa ma duc sa l ridic si in cele din urma sa fie trimis la expeditor. Nu recomand, sper sa nu mai fie nevoie sa folosesc ser
POP GILDA - August 30, 2023 @ 09:13
Buna ziua,
Am avut placuta surpriza ca firma Cargus sa livreze coletul intr-un timp foarte scurt. Soferul a fost foarte amabil si a ajutat-o pe mama mea,o persoana in varsta ,cu coletul.Multumesc pe aceasta cale si …hai sa scriem si lucrurile bune care ni se intampla ,nu numai cele rele.
Buna ziua,
Am avut placuta surpriza ca firma Cargus sa livreze coletul intr-un timp foarte scurt. Soferul a fost foarte amabil si a ajutat-o pe mama mea,o persoana in varsta ,cu coletul.Multumesc pe aceasta cale si …hai sa scriem si lucrurile b
Ted - September 4, 2023 @ 09:42
Atitudine super pozitiva a reprezentantilor companiei.
Urmarire facila a pachetului.
Promptitudine.
Logica in functionarea softului/interfetei aplicatiei.
Felicitari!
Sabrina - September 7, 2023 @ 10:10
Atentie cand primiti pachetele! Cantariti-le! Cargus obisnuieste sa fure din colete!
popescu victorel - September 7, 2023 @ 12:40
Feritiva de de aceasta firma;coletele sunt aruncate si deteriorate,trimit mesaje cu data cand are loc livrarea pe care nu le respecta,revin cu alt mesaj precum ca s-a incercat livrarea-fapt nereal,a doua zi iarasi mesaj cu livrarea intre orele….toata ziua trebuie sa stai acasa iarasi sa primesti coletul,nu se livreaaza nici atunci ,revii la expeditor sa intrebi ce se intampla cu “coletul mult asteptat”,si dupa alte cateva zile fara nici un mesaj de livrare te trezesti cu ei la usa cu coletul deteriorat,si cu atitudinea indolenta si aroganta a curierului !
Feritiva de de aceasta firma;coletele sunt aruncate si deteriorate,trimit mesaje cu data cand are loc livrarea pe care nu le respecta,revin cu alt mesaj precum ca s-a incercat livrarea-fapt nereal,a doua zi iarasi mesaj cu livrarea intre orele…
Alexa - October 4, 2023 @ 19:33
Serviciu de relatie cu clientii lasa de dorit din foarte multe puncte de vedere. Tu esti respectuosa pe parcursul conversatiei si faci intrebari in legatura cu o comanda si incepe sa tipe la tine, de parca tu lucrezi acolo si ca de ce nu stii. Nu au pic de răbdare, lispa de respect e la ordinea zilei si parca suni sa vorbesti de pe ulita. Nu stiu ce criterii au de angajare dar ar trebui agentii testati in privinta nervilor. Neseriosi.
Serviciu de relatie cu clientii lasa de dorit din foarte multe puncte de vedere. Tu esti respectuosa pe parcursul conversatiei si faci intrebari in legatura cu o comanda si incepe sa tipe la tine, de parca tu lucrezi acolo si ca de ce nu stii. Nu au
Horia - October 5, 2023 @ 06:25
Curierul nu a venit sa ridice coletul. chiar mai mult de atat nu raspunde nici la telefon.
Servicii de cea mai proasta calitate si o pierdere totala de vreme.
Violeta - October 9, 2023 @ 12:07
Un anumit i distribuitor de colete al firmei de curierat Cargus ( Cluj), lasă de dorit, mai ales in vocabular și tonalitate. Și mai ales că distribuie coletele pe “banii lui” cum mi se a specificat, că dumnealui nu se plimba dintr ul cartier in altul, că vreau eu…
Iar doamna cu care am vorbit ulterior la telefon, mi a precizat că nu e colet cu prioritate…sa aștept
Un anumit i distribuitor de colete al firmei de curierat Cargus ( Cluj), lasă de dorit, mai ales in vocabular și tonalitate. Și mai ales că distribuie coletele pe “banii lui” cum mi se a specificat, că dumnealui nu se plimba dintr
Mihai Anghel - October 18, 2023 @ 13:16
Servicii de tot râsul, am stat o zi întreagă în casă sa i aștept și nu au venit!! A doua zi au venit după ora 16 o noua zi pierduta! Am sa ocolesc aceasta firma de doi lei!
Mihaela Tautu - October 19, 2023 @ 07:50
Am primit, de fiecare data, in timpul asteptat comenzile. Ambalaje integre si operatori amabili. Recomand.
Vultureanu - October 19, 2023 @ 09:50
Sincer, daca ai parte de un tupeist la livrare, nițel cam nesimțit, cu el te procopsești căci degeaba faci petiții, reclamații și altele, d astea. Ei tot pe el îl vor trimite și îți va râde n față, că i șmecher. Sincer, știam că nu este prea ok firma asta, mi s a confirmat încă odată și, da, nu recomand. Eu unul nu mai vreau sa folosesc deloc serviciile lor.
Sincer, daca ai parte de un tupeist la livrare, nițel cam nesimțit, cu el te procopsești căci degeaba faci petiții, reclamații și altele, d astea. Ei tot pe el îl vor trimite și îți va râde n față, că i șmecher. Sincer, știam că nu
Iancu Uon-Cristinel - October 25, 2023 @ 02:33
Am primit dimineața un sms prin care mi se comunica faptul că, în ziua respectivă, între orele 10-12, mi se va ridica coletul. La ora 12.15 am zărit pe fereastră o mașină de la Cargus, șoferul acesteia descărcând niște colete la terasa din fața blocului. Până să cobor ca să predau coletul, șoferul și mașina au dispărut. Sun la sediul central și pierd aproape 45 de minute în telefon, fără ca să îmi răspundă cineva. Am efectuat două apeluri care, după aproximativ 25 de minute de așreptare, s-au închis automat. Plec la o ședință și, la ora 15.05 primesc un apel de la un număr necunoscut. Observ că ultimele 4 cifre nu bat cu cele din sms-ul primit decla Cargus, deci nu mă obosesc să răspund. După ședință apelez nunărul respectiv și aflu că este un șofer decla Cargus care venise să îmi ridice comanda. Îl întreb de ce a fost în fața blocului meu mai devreme și m-a ignorat și îmi răspunde că acela a fost alt coleg. Îl întreb de ce nu s-a încadrat în intervalul orar specificat în sms și îmi răspunde zeflemist că nu are cum, că el vine când poate. Așa că, ziua următoare sunt nevoit să renunț la toate treburile ca să îl aștept pe ,,jupân”. Locuiesc într-o comună situată la 40 km de Târgu-Jiu, acolo unde este cel mai apropiat sediu Cargus, altminteri aș fi predat coletul direct la sediu. Sunt dezgustat de serviciile și atitudinea celor de la Cargus. Nu apelați la ei niciodată, decât dacă vă plictisiți și vreți să o puneți de un scandal!
Am primit dimineața un sms prin care mi se comunica faptul că, în ziua respectivă, între orele 10-12, mi se va ridica coletul. La ora 12.15 am zărit pe fereastră o mașină de la Cargus, șoferul acesteia descărcând niște colete la terasa d
Balan Mihai Iulian - November 14, 2023 @ 06:49
Comanda de piese auto efectuata pe 30.10.2023 , suntem in 14.11.2023 coletul a fost pierdut , nimeni nu stie nimic !!!! Curierul da vina pe magazin ca a creat un AWB de 3 colete , si au fost predate doar 2 !!! ABSOLUT INCOMPETENTI ! Nu recomand nici cargus nici sa comandati de pe TarguDePiese.ro !!!!!
Comanda de piese auto efectuata pe 30.10.2023 , suntem in 14.11.2023 coletul a fost pierdut , nimeni nu stie nimic !!!! Curierul da vina pe magazin ca a creat un AWB de 3 colete , si au fost predate doar 2 !!! ABSOLUT INCOMPETENTI ! Nu recomand nici
Karin Horvath - November 17, 2023 @ 10:04
Evitati aceasta firma cu orice pret.
Coletele nu se livreaza, comunicare imposibila ( mail, telefon nimeni nu raspunde), haos, neseriozitate.
rebeca ion - November 28, 2023 @ 10:27
niste neseriosi,nu recomand,de 2 zile sunt la call center si dupa 20 de minute mi se inchide apelul,am de ridicat un colet de la un easy box care nici macar nu exista.Niste tepari sa va fie rusine
Bucuresteanu - December 9, 2023 @ 09:12
Am avut probleme cu ei in trecut dar si in prezent. Nu raspund la telefon, nu raspund la mesaje email, nu raspund la mesaje pe Facebook. Nu o sa mai comand de la firme care trimit prin Cargus!
Madalina - December 12, 2023 @ 11:47
Foarte dezamagita de cei ce se ocupa de livrat! Nu am patit cu nicio firma de curierat sa le spun ca nu sunt acasa si daca pot sa mi le aduca la munca IN ACELASI ORAS, si sa imi zica ca el nu se mai intoarce (locul de munca fiind la 5 minute de mers cu masina de la adresa livrarii). Sau sa mi se zica “ti-l arunc peste gard daca nu esti acasa”. Schimbati soferii, le e lene sa faca munca pentru care sunt platiti!
Foarte dezamagita de cei ce se ocupa de livrat! Nu am patit cu nicio firma de curierat sa le spun ca nu sunt acasa si daca pot sa mi le aduca la munca IN ACELASI ORAS, si sa imi zica ca el nu se mai intoarce (locul de munca fiind la 5 minute de mers
Georgiana - December 13, 2023 @ 12:55
Servicii care devin mai proaste in fiecare zi. Curieri zeflemisti , care ti ar arunca coletele la picioare daca s ar putea. Dar la fel de prost stau cam toate firmele de curierat .
Selyem Ladislau - December 14, 2023 @ 10:49
Aceasta firma de curierar a devenit complet neserioasa-serviciile se plătesc dar curierul nu mai livrează la adresa,duc coletele la depozit si se asteapta sa vina destinatarul sa le ridice
P - December 18, 2023 @ 13:47
Evaluarea serviciilor legate de CARGUS este de -1, amabilitate angajati si servicii sub limita asteptarilor atat la nivel de Call center, cat si la nivel de servicii si al angajatilor care livreaza. Punctualitate – 0, amabilitate – 0, disponibiliate – 0, calitate servicii – 0, comportament – 0, comunicare – 0, rabdare – 0, educatie – 0, intelegere – 0 etc. Cat despre pagina web nu ai posibilitatea sa lasi o recenzie. Trebuie verificati la sange de ANPC. Orice sesizare nu are valoare … Cand se vor lua masuri ….? Clientul este important in astfel de situatii pentru ca cel care a infiintat acest serviciu sa nu-i fie lezata demnitatea și imaginea de catre cei care lucreaza in aceasta companie … Nu recomand ….
Evaluarea serviciilor legate de CARGUS este de -1, amabilitate angajati si servicii sub limita asteptarilor atat la nivel de Call center, cat si la nivel de servicii si al angajatilor care livreaza. Punctualitate – 0, amabilitate – 0, dis
Cristina - December 20, 2023 @ 12:24
Foarte multumita de serviciile Cargus! ( Constanta ) Multumesc si mult succes in activitatea dumneavoastra.
gabi - December 20, 2023 @ 15:59
Ma anunta pe mail ca imi expediaza comanda marti, 19 dec. Nu se comunica ora. Stau si astept. Pe la 17, sun la call center. De vreo 10 ori. Degeaba. Nu raspunde nimeni. Pe site, AWb-ul ma asigura ca pachetele sunt in drum spre destinatar. Se face 21. Comanda nu a venit. Verific pe net, aflu ca soferul a intors comanda in depozit la 20.58.
Miercuri la ora 8 o iau de la capat cu mesaje si telefoane. In sfarsit, pe la pranz reusesc sa vorbesc cu cineva de la call center.
Ce aflu: ca miercuri, 20 decembrie, curierii nu au luat din depozite niciun colet (!??!!) Probabil au liber. Poate azi e Craciunul curierilor, ca revelionul ospatarilor.
Insist, am nevoie de produsele din comanda. Degeaba. Comanda nu ajunge. Iar asta, dupa ce magazinul de la care comandasem sunase dimineata la ora 9 si i se daduse asigurarea ca vor urgenta livrarea comenzii. O bataie de joc!
E miercuri seara, la 6. Am renuntat. Nu mai vreau niciun colet. Bine ca optez intotdeauna numai pentru plata cash! Deci, renunt. Nu ma mai intereseaza.
Oricum, de acum incolo, voi verifica pentru fiecare comanda online. Daca e distribuita de cargus, renunt.
Salutare!
Ma anunta pe mail ca imi expediaza comanda marti, 19 dec. Nu se comunica ora. Stau si astept. Pe la 17, sun la call center. De vreo 10 ori. Degeaba. Nu raspunde nimeni. Pe site, AWb-ul ma asigura ca pachetele sunt in drum spre destinatar. Se face 21.
Alexandru Szasz - December 20, 2023 @ 18:20
Nu sunt de incredere.,,de doua zile sunt pachetele in livrare
Adi B - December 21, 2023 @ 10:35
Trebuia sa primesc un pachet pe 13 Dec 2023, comandat prin Emag pe data de 11 Dec 2023. Pachetul nu a ajuns. Au intarziat nepermis de mult si nu s-au sinchisit sa dea niciun fel de update pana ieri, 20 Dec 2023, cand au dat mesaj pe la ora 16:00 ca livreaza in aceeasi zi. Asta dupa ce am facut scandal cu Emag si m-am stresat inutil, in timpul meu liber.
NU AU LIVRAT NIMIC nici pe 20 Dec 2023. Nu raspund in call center. Nu raspund pe email.
Azi, 21 Dec 2023, m-a sunat un curier care m-a mintit in fata ca el a sunat ieri, a venit, n-a gasit, etc. Minciuni, deoarece nu a sunat si a fost cineva acasa tot timpul, dar nu a sunat la interfon. Deci deduc faptul ca el nu a venit la locatie. Imi spune la telefon ca problema lui era sa fie sigur ca e cineva acasa, ca lui ii este greu cu coletu, ca e greu, ca nu stiu ce…
Emag are plangere la ANPC pentru cum au gestionat livrarea asta. Urmeaza plangere si pentru acesti incompetenti de la cargus despre care nu stiu cum de mai exista pe piata. Voi avea grija de acum inainte sa renunt la colaborarea cu oricine are vreo legatura cu Cargus pe partea de livrare.
Trebuia sa primesc un pachet pe 13 Dec 2023, comandat prin Emag pe data de 11 Dec 2023. Pachetul nu a ajuns. Au intarziat nepermis de mult si nu s-au sinchisit sa dea niciun fel de update pana ieri, 20 Dec 2023, cand au dat mesaj pe la ora 16:00 ca
Geo - December 30, 2023 @ 19:02
Trebuia sa primesc un colet, sa spunem ca azi, m-a sunat curierul si i-am spus ca nu sunt acasa, mi-a raspuns ca in acest caz o sa mi-l aduca candva pe saptamana viitoare, l-a care i-am multumit si am inchis. Peste o ora, primesc sms si email cum ca comanda mea se afla undeva, la mare departare de adresa mea, bineinteles, la un Ship&GO.
Multumesc Urgent Cargus de seriozitatea si de bunul simt de care dati dovada.
Bineinteles, comanda fiind achitata online, pe ei ii doare la patina de coletele noastre si fac 💩 pe clientii lor.
Trebuia sa primesc un colet, sa spunem ca azi, m-a sunat curierul si i-am spus ca nu sunt acasa, mi-a raspuns ca in acest caz o sa mi-l aduca candva pe saptamana viitoare, l-a care i-am multumit si am inchis. Peste o ora, primesc sms si email cum ca
ROSCA VIOREL - January 3, 2024 @ 12:50
Cautati alta firma de curierat.AM DAT O STEA PENTRU CA NU POT DA MAI PUTIN.Cine conduce firma asta @managercargus sigur este fumat,beat sau pe altceva,posivil sa fie @cargus incompetenti.Azi am vrut sa trimit un colet de la bucuresti la satu mare.am completat tot ce mi-au cerut in @cargusapp de rahat,m-au pus sa platesc 23 ron cu cardul pentru serviciile lor.Pana acum nimic anormal,doar ca mi-au trimis un AWB si un QR pe telefon si m-au directionat catre cel mai apropiat Ship&Go.M-am dus cu incredere si acolo SURPRIZA.NU MERGE SA TRIMITI COLETE DE LA LOCKER.Ce e de facut?Caut alt curier,am gasit FAN care trimite colete la adresa nu la un locker cum era la Sameday,Asa ca am reusit cu greu sa trimit coletul cu @FAN CURIER.Acum sa nu credeti ca mi-au dat si banii inapoi imediat cum mi i-au luat,astept pana maine,poate nu lucreaza banca
Cautati alta firma de curierat.AM DAT O STEA PENTRU CA NU POT DA MAI PUTIN.Cine conduce firma asta @managercargus sigur este fumat,beat sau pe altceva,posivil sa fie @cargus incompetenti.Azi am vrut sa trimit un colet de la bucuresti la satu mare.am
Tania - January 4, 2024 @ 22:29
Nu mi se pare normal ca ambalajul să-mi vină rupt, nu tot, ca și cum ar fi tăiat, dar măcar era tot ce trebuia în colet…
Schiopescu Monica - January 5, 2024 @ 13:41
Cargus cel mai neprofesionist serviciu pe care l-am întâlnit vreodată. Vin neanunțați, nu mesaj ,nu telefon,nimic și tot ei sunt supărați daca ii întrebi de ce nu dau mesaje măcar,apoi am avut o discuție cu un șofer de ce am pus adresa respectivă dacă eu nu vin in întâmpinarea coletului de pe strada respectivă ci vin de pe alta stradă,am rămas blocată. Și nu în ultimul rând nesimțirea cea mai mare la ei daca suni te lasă în așteptare mai mult de jumătate de oră și apoi îți închid tel in nas ,nu o dată s-a întâmplat,am incercat și in chat și am stat mai mult de o ora și pot vorbi cu cineva. Groaznic. Șoferii sunt f nervoși, mai că nu te înjură.
Cargus cel mai neprofesionist serviciu pe care l-am întâlnit vreodată. Vin neanunțați, nu mesaj ,nu telefon,nimic și tot ei sunt supărați daca ii întrebi de ce nu dau mesaje măcar,apoi am avut o discuție cu un șofer de ce am pus adresa re
Radu Andreea - January 15, 2024 @ 13:34
Ani și ani la rând de fiecare dată când primeam un colet cu Cargus se nimerea să fie un domn ursuz care nu putea lega o propoziție clară și cu care nu mă puteam înțelege în privința livrării. Mă trezeam cu domnul curier la ușă sus nu suna deloc și când sunam eu spunea ca nu am răspuns și a plecat . Recent am primit mesaj într-o sâmbătă ca se va livra pachetul, am stat jumătate de zi acasă, nu a răspuns domnul la telefon iar apoi am văzut pe aplicație ca “ nu am fost de găsit “ , iar luni a sosit, fiind un scaun de mașină si eu cu doi copii mici nu am putut sa cobor așa cum mi-a cerut domnul și l-am rugat să urce. Mi-a închis telefonul în nas și a sosit ursuz după 10 minute . Cat se poate îi evit și prefer să comand din alte părți doar să nu beneficiez de serviciile lor.
Ani și ani la rând de fiecare dată când primeam un colet cu Cargus se nimerea să fie un domn ursuz care nu putea lega o propoziție clară și cu care nu mă puteam înțelege în privința livrării. Mă trezeam cu domnul curier la ușă sus nu
cerasela albu - February 1, 2024 @ 06:49
Solicit livrare intr-un punct cargus si livreaza in alt punct cargus fara sa ma intrebe, intrucat punctul selectat de mine fie nu mai avea contract cu ei fie erau aglomerati. Raspuns comunicat de call center. Deci dorinta clientului nu conteaza.
Solicit livrare intr-un punct cargus si livreaza in alt punct cargus fara sa ma intrebe, intrucat punctul selectat de mine fie nu mai avea contract cu ei fie erau aglomerati. Raspuns comunicat de call center. Deci dorinta clientului nu conteaza.
Roxana Utale - February 6, 2024 @ 14:55
Dincolo de coletul care a intrat în depozitor Cragus în 28.11.2023 și nu se știe ce s-a întîmplat cu el (cică acum investighează. A expirat garanția, expeditorul are obligația să mă despăgubească, nu o poate face pentru că incompetenții de la Cragus nu modifică pe site: coletul e în livrare! Dar de asta deja se ocupă ANPC), azi neputincioșii au lovit din nou. Mi s-a trimis un colet cuCragus (mare greșeală!), ei mi-au trimis confirmarea că a intrat în posesia coletului la h. 12.45, precum și un buton virtual, unde pot urmări expediția. Acolo am aflat că sunt și călători în timp: la h. 12.45 îmi comunicau că la h.14.43 au scanat coletul, iar la h.17.42 (adică, o oră care nu s-a consumat în istorie nici măcar acum, cînd scriu aceste rînduri, h. 16.52!) au sortat automat coletul. Sunt incapabili, mincinoși, ineficienți, cei de la relații cu clienții sunt niște înceți (în tot!), care nu pot scrie un număr de urmărire, li-l repeți de cîteva ori, nu știu spelling (român, cu onomastică!), nu pot rezolva nimic, numerele lor sunt mereu ocupate (evident, la cîte prostii le fac clienților…!). Îmi va face păcere să particip la scoaterea de pe piața a acestor transportatori. Îmi dați o mînă de ajutor?
Dincolo de coletul care a intrat în depozitor Cragus în 28.11.2023 și nu se știe ce s-a întîmplat cu el (cică acum investighează. A expirat garanția, expeditorul are obligația să mă despăgubească, nu o poate face pentru că incompetenț
Roxana Utale - February 7, 2024 @ 17:39
A doua zi consecutiv cînd sunt nevoită să postez o evaluare pentru Cargus. Coletul de care vorbeam în mesajul de ieri a ajuns în București, la h. 14.04 am fost sunată de curier, că el e la ușă. I-am spus că nu sunt acasă, să revină după 3/4 h. Uimire maximă pe el, de parcă Cargus ne face tuturor programul de viață.
– Dar am vorbit ieri, susține el.
– Dovediți-mi, spun eu, sătulă de minciunile celor de la Cargus.
– Nu Dv. aveți o masă mare de lemn?
– Nici vorbă, spun eu, bănuind că acela e conținutul coletului, nu o oarecare mobilă din casa mea.
Fie veniți după 3/4/h, fie mîine, insist agasată înainte de a încheia conversația.
La h. 19.00 deschid poșta și descopăr că incompetenții de la Cargus mă felicită că am redirecționat coletul către Punctul ship&ho din MĂGURELE! Nimic mai neadevărat și mai nelogic: de ce cineva care stă în centrul Bucureștiului ar vrea musai să își ia un colet din Măgurele?! Dar știți la ce oră am cerut eu așa o enormitate? La h. 21.09, în condițiile în care acum este h. 19.39!
Mincinoși, incompetenți, cu curieri impertinenți, linia de la relații cu clienții este mereu ocupată, chiar și cu cîteva minute înainte de finalul programului (h. 20.00). Neapărat trebuie să îi scoatem de pe piață!
A doua zi consecutiv cînd sunt nevoită să postez o evaluare pentru Cargus. Coletul de care vorbeam în mesajul de ieri a ajuns în București, la h. 14.04 am fost sunată de curier, că el e la ușă. I-am spus că nu sunt acasă, să revină dup
Cristina - February 16, 2024 @ 05:39
Astept 2 colete, nu sunt acasa, cer redirectionare la Ship&Go, le duce la depozit la capatul orașului cu prpgram 09-17.00, similar cu programul meu la job, deci nu pot ajunge, sun la relatii cu clientii pt redirectionare la adresa de la munca imi spun sa vorbesc cu expeditorul ca ei nu pot redirectiona, cer expeditorilui acest lucru, i se spune sa descarc eu aplicatia si din aplicatie sa le redirectionez, descarc aplicatia, nu găsesc nicio posibilitate de redirectionare, scriu pe chat (dupa 1 ora de asteptare de conectare) dupa multă munca de lamurire mi se promite livrare la Ship&Go ( imi zice ca e limita de greutate pt acest serviciu) a doua zi primesc mesaj ca se livreaza acasă….dezamagita total, lipsa de disponibilitare, de ajutor….pacat…
Astept 2 colete, nu sunt acasa, cer redirectionare la Ship&Go, le duce la depozit la capatul orașului cu prpgram 09-17.00, similar cu programul meu la job, deci nu pot ajunge, sun la relatii cu clientii pt redirectionare la adresa de la munca i
Sebastian - February 23, 2024 @ 13:58
Am comandat un produs din Germania care a venit in 3 colete (80+Kg):
cel mai mare prin UPS: nici o problema, am primit mesaje si mail cu 2 zile inainte de sosire si in ziua livrari, am fost si sunat cu 10 minute inainte. Totul perfect. Asta sa intamplat vineri 16 feb 2024.
celelate 2 colete mai mici am primit fost prin DHL:
In aceasi zi de vineri 16 feb 2024 seara tarziu ma trezesc cu un packet in fata portii, de la Cargus. Am verificat cele 2 numere pe site-ul DHL la ambele zicea sa sunt inca in Germania, am tras concluzia ca un al 4-lea packet (expeditorul era acelasi). Totusi mi-i sa parut putin ciudat sa lase asa la poarta, fara nici un fel de mesaj, un colet dintr-un set de colete pentru care am platit peste 1100 Euro (inclusiv transportul).
Luni 19 Februarie 2024 ma suna sotia sa ies la curier (din nou Cargus) ca are ea un colet, ies si nu vad nimic in fata casei, ma suna sotia din nou sa-mi spuna ca e la capatul strazii si-mi face semn cu farurile, desi n-am nici o groapa pe strada (intr-adevar sunt 50 m de drum neasfaltat … dar fara gropi). Merg eu la el (200metri) si-mi da coletul dupa care imi zice daca am gasit vineri coletul si-mi zice ca nu m-a sunat pentru ca nu are numar de telefon pe colet. OK asta suna a fi o problema DHL din Germania dar nici pe coletul UPS nu era trecut numar de telefon dar ei aveau si numar de telefon si adresa de email.
Tot luni m-am pus sa verific din nou ce se intampla cu coletele si site-ul DHL si atunci a aparut unul din colete ca find livrate vineri 16 Feb.
Celalalt colet aparea ca find inca in Germania. De luni incoace am verificat in fiecare zi statusul la ultimul colet si aparea ca e tot in Germania. Abia astazi 23 Feb a aparut cu rosu ca nu a putut fi livrat pe 21 Feb, Motiv: adresa gresita.
Incerc sa sun la Cargus 021 9330 si 021 9282, dupa 20 si ceva de minute de ceva de genu “tot operatori sunt ocupati” si sa asptept se inchidea apelul automat (daca introduceam numarul coletului zicea direct adresa gresiti)
A mers sotia pe la sediu in Revolutiei 4, TImisioara sa afle ce se intampla si i-a zis ca este in depozit la Remetea Mare si sa merg repede sa-l iau daca nu va fi returnat luni 26 Feb!
Am mers la depozit si l-am ridicat si surpriza adresa nu era gresita era aceasi ca pe celalalt colet care a fost livrat.
Am comandat un produs din Germania care a venit in 3 colete (80+Kg):
cel mai mare prin UPS: nici o problema, am primit mesaje si mail cu 2 zile inainte de sosire si in ziua livrari, am fost si sunat cu 10 minute inainte. Totul perfect. Asta sa intamp
Vlad - March 5, 2024 @ 16:22
Nu am primit coletul! In contul CARGUS apare;
AWB INDX10753760
De la: FASHION RETAIL SA
Livrat
BUCURESTI Strada Logofat Luca Stroici 13 Etaj 6, apartament 60
Feb 12, 2024 0.00 lei
Eu locuiesc in Bistrita!?
Temian Elena - March 15, 2024 @ 15:49
Sunt foarte mulțumită de firma Cargus. Coletele mi-au sosit repede, în siguranță, iar curierul a fost foarte amabil. Mulțumesc pentru promptitudine și amabilitate.
Dinu Gabriel C. - April 16, 2024 @ 10:20
Rapiditate, amabilitate, seriozitate
Fanuta Tache - April 24, 2024 @ 09:48
Am facut o comanda online am si platit la ora 9 dimineata. Am avut posibilitatea de a selecta un interval orar 12:00-16:00 nu a venit nimeni. Am sunat in call center de nenumarate ori in final mi-a raspuns, a sunat agentul dar nu a raspuns.
Am scris si un email nu au raspuns nici dupa 24 de ore.
Am sunat a doua zi dupa zeci de minute de asteptat mi-a raspuns, ca sa imi spuna ca a fost anulata comanda de catre curier pe motiv ca nu am raspuns eu.
Oamenii buni, locuiesc la curte, cineva a fost prin curte toata ziua, am vedere la strada nu a venit nimeni, nu a sunat nici-o masina nu a sunat telefonul.
Am facut o comanda online am si platit la ora 9 dimineata. Am avut posibilitatea de a selecta un interval orar 12:00-16:00 nu a venit nimeni. Am sunat in call center de nenumarate ori in final mi-a raspuns, a sunat agentul dar nu a raspuns.
Am scris
Sabina Gan - April 29, 2024 @ 06:14
Curierul nu mi-a livrat coletul al domiciliu (cum platisem sa fie), ci l-a redirectionat direct catre un sediu la care eu nu am acces. L-am sunat in ziua in care trebuia sa vina coletul, mi-a zis ca “a avut treaba” si nu a putut sa-mi raspunda, ca m-a cautat si nu m-a gasit in contextul in care am stat toata ziua cu telefonul in mana si acasa sa primesc coletul.
Sun de 7 zile la relatii clienti si nu-mi raspunde nimeni. Am trimis 10 mailuri si tot nu m-a contactat nimeni. Este o bataie de joc!
Curierul nu mi-a livrat coletul al domiciliu (cum platisem sa fie), ci l-a redirectionat direct catre un sediu la care eu nu am acces. L-am sunat in ziua in care trebuia sa vina coletul, mi-a zis ca “a avut treaba” si nu a putut sa-mi ras
Radu - April 30, 2024 @ 10:37
În 2010, când am primit primul colet, eram foarte mulțumit de serviciile prestate. Odată ce trec anii, serviciile devin tot mai rele, ca, în 2024 sa fie de ce mai proasta calitate. Chiar astăzi, ajunge coletul în depozitul lor Apahida (Cluj), cu toate datele indicate (nume, prenume, adresa), la care ei indica adresa inexistentă. Niște incompetenți. Și e urma experientei nu doar la Cluj, ci și la Iași, aceeași incompetență
În 2010, când am primit primul colet, eram foarte mulțumit de serviciile prestate. Odată ce trec anii, serviciile devin tot mai rele, ca, în 2024 sa fie de ce mai proasta calitate. Chiar astăzi, ajunge coletul în depozitul lor Apahida (Cluj),
Alina Panait - May 22, 2024 @ 10:24
Mulțumesc pentru promptitudine!
Necula Georgiana - June 12, 2024 @ 11:28
De 3 zile la rand fac comanda de curier si cand vine curierul imi cere alt pret pt pachet decat cel din comanda de 3 ori la rand. Suni de 3 zile in call center le explici problema si degeaba. Am renuntat sa mai colaborez cu ei.
Phidellio - June 14, 2024 @ 16:39
Livrarea la easybox nu a fost realizata, in schimb am primit mail ca pot sa ridic coletul din ILFOV, eu fiind din BUCURESTI, sector 4. ZERO promtitudine, interes, profesionalism, atitudine, iar call center-ul…de 2.5 ore sun si nimic. Oameni la fel ca sticlele pe care le returneaza natiunea sa-si ia cei 50bani pe ele, GOI pe dinauntru.
Livrarea la easybox nu a fost realizata, in schimb am primit mail ca pot sa ridic coletul din ILFOV, eu fiind din BUCURESTI, sector 4. ZERO promtitudine, interes, profesionalism, atitudine, iar call center-ul…de 2.5 ore sun si nimic. Oameni la
Claudiu - June 25, 2024 @ 07:04
Agentul a ridicat coletul joi seara, vineri dimineata era deja in orasul de destinatie.
Abia miercuri au reusit sa l mai scoata din depozit, dupa asteptari cu orele pentru o discutie telefonica despre statusul comenzii, dupa reclamatii si promisiuni. Nu recomand!
Agentul a ridicat coletul joi seara, vineri dimineata era deja in orasul de destinatie.
Abia miercuri au reusit sa l mai scoata din depozit, dupa asteptari cu orele pentru o discutie telefonica despre statusul comenzii, dupa reclamatii si promisiuni.
Anonim - June 28, 2024 @ 05:21
Cea mai neserioasă firmă. De o săptămână am făcut un retur la un pachet și nu îmi dau nici un răspuns. nu răspund la telefon, la mail și nici la chat. Aveți grijă să nu mai apelați la această firmă.
Sorina - June 28, 2024 @ 18:42
Cea mai proasta firma de curierat.Nu se răspunde niciodată la telefon ?Păcat că diverse firme mai colaborează cu dvs.O reclamație la Protecția Consumatorului nu v ar strica.
Ivan - July 4, 2024 @ 08:25
Sunt depasiti de situatie, nu raspund la telefon si nici la email-urile trimise. Curierii ( soferii ) nu sunt instruiti sa dea informatiile corecte in cazurile in care coletele nu contin produsele comandate. Nu ii intereseaza decat sa incaseze rambursul si comisionul.
Este necesar sa intervina ANPC pentru a clarifica situatia !!!
Sunt depasiti de situatie, nu raspund la telefon si nici la email-urile trimise. Curierii ( soferii ) nu sunt instruiti sa dea informatiile corecte in cazurile in care coletele nu contin produsele comandate. Nu ii intereseaza decat sa incaseze rambu
Bolea Costel - July 5, 2024 @ 14:53
Cu părere de rău va spun că eu cu soția și sora mea cu familia renunțăm la serviciile carcus pentru totdeauna pentru că sa întâmplat de câteva ori (6 mai exact) sa facem comenzi la diferite firme cu livrare prin Cargus iar ulterior am primit mesaje pe telefon sa mergem la diferite magazine in Brașov (noi fiind din Feldioara) pentru a ridica comenzile. Pretext că am fost sunați de curier ceea ce este o MARE MINCIUNĂ!!!!! Am avut telefoanele la noi tot timpul și nu a sunat niciun curier! Nu mai recomand la nimeni acest Cargus!!! AUDIO CARGUS!!!
Cu părere de rău va spun că eu cu soția și sora mea cu familia renunțăm la serviciile carcus pentru totdeauna pentru că sa întâmplat de câteva ori (6 mai exact) sa facem comenzi la diferite firme cu livrare prin Cargus iar ulterior am prim
STEFANIA - July 11, 2024 @ 06:51
ieri eram intr- sedinta si nu am putut raspunde curierului. Ulterior, dupa aprox 20 min l am sunat de minim 5 ori, acesta respingandu-mi apelul. Nu a raspuns nici la mesaje nici la telefon. Ulterior primesc mail ca mi se redirectioneaza la punct de ridicare din Bucuresti , str dreptatii nr.8 care este ok, aproape de mine, azi voiam sa merg sa ridic coletul
Insa azi primesc mail ca a fost redirectionat coletul in Dragomiresti Deal. EU NU AM CUM SA AJUNG TOCMAI ACOLO SI NU INTELEG DE CE S S REDIECTIONAT ACOLO
ieri aveam un npunct de ridicare si termen de ridicare 3 zile, azi am alutl
Am sunat la call center 3 ore, nu a raspuns nimeni.
JALNIC
ieri eram intr- sedinta si nu am putut raspunde curierului. Ulterior, dupa aprox 20 min l am sunat de minim 5 ori, acesta respingandu-mi apelul. Nu a raspuns nici la mesaje nici la telefon. Ulterior primesc mail ca mi se redirectioneaza la punct de r
Andrei Ciuguianu - July 19, 2024 @ 09:40
Suni la call center cu orele, nu raspunde nimeni, curierul are pretentia nu doar sa cobori tu sa iei coletul, ba chiar sa te duci sa te intalnesti cu el pe cine stie ce straduțe, pentru ca nu i ai raspunsul din prima la telefon si ai sunat dupa 5 minute, fix 5 minute..Iar cand il suni inapoi vorbeste cu o atitudine de parca ar avea 3 facultati in plus fata de tine. Evitati aceasta companie!
Suni la call center cu orele, nu raspunde nimeni, curierul are pretentia nu doar sa cobori tu sa iei coletul, ba chiar sa te duci sa te intalnesti cu el pe cine stie ce straduțe, pentru ca nu i ai raspunsul din prima la telefon si ai sunat dupa 5 mi
Stefan - July 31, 2024 @ 05:50
1, Nu mi-a livrat la adresa, a pus la Cargus ship &go . La adresa de livrare este portar 24 ore din 24, care aveat tot ce trebuie sa preia coletul.
2, Curierul arogant , fara nici o dorinta sa rezolve problema si mincinos cu nerusinare. El a dus coletul in alt loc innaine sa fiu sunat. Am verificat pe camere si am constatat ca nici nu a fost la adresa.
3, Am sunat la Call center si am stat 2 ore . Nici un raspuns. Am scris pe e-mail dar nu a raspuns nimeni la sesizare.
Cand voi mai comanda ceva , ma voi asigura ca nu se expediaza cu CARGUS.
1, Nu mi-a livrat la adresa, a pus la Cargus ship &go . La adresa de livrare este portar 24 ore din 24, care aveat tot ce trebuie sa preia coletul.
2, Curierul arogant , fara nici o dorinta sa rezolve problema si mincinos cu nerusinare. El a du
Roxana - August 1, 2024 @ 14:38
EXCELENT!
Ciprian - August 2, 2024 @ 07:02
Mi-as fi dorit rating cu minus. Astia sunt cel mai prost serviciu de curierat, eu inteleg ca lumea inca ii foloseste ca sunt mai ieftini probabil, dar astai sunt daunatori doar prin faptul ca exista. Suport? Ce gluma, nu exista asa ceva! Preturi extrem de mari pt ce ofera. Calitatea produselor? Deci aci nu stiu cum sa zic, rating pe minus va rog. Astia fura de rup oricand e posibil, singura posibilitate sa iti recuperezi dauna este plangere la politie si sa ii actionezi in instanta.
Mi-as fi dorit rating cu minus. Astia sunt cel mai prost serviciu de curierat, eu inteleg ca lumea inca ii foloseste ca sunt mai ieftini probabil, dar astai sunt daunatori doar prin faptul ca exista. Suport? Ce gluma, nu exista asa ceva! Preturi extr
Magda Stinghe - August 2, 2024 @ 10:10
Am avut o livrare care a stat 3 saptamani in depozit, In plina vara cu o vreme superba ei motivau ca nu fac livrarea din cauza timpului nefavorabil!!! De noaptea mintii!!! Pana la sfarsit au spus ca nu mai gasesc pachetele….dupa 3 saptamani le-au gasit. Astazi o noua livrare o noua experienta cu cargus. Sunt sunata de un curier care ma intreaba daca sunt la adresa…eram. Dupa o ora nu aparuse, il sun…v-am sunat din depozit sa stiu daca sunteti la adresa ca altfel nu luam pachetul de venit vin la un moment dat. Eu pana venea el puteam sa nu mai fiu la adresa! O totala bataie de joc ….nu ai cu cine sa vorbesti call cente-rul e degeaba….le dai mailuri pe care nu le citeste nimemi iar la ANPC daca reusesti sa le faci reclamatie ( acolo alta aventura , pesemne ca e gandit tot procesul ca sa renunti ) afli ca nu se intampla nimic daca in 30 eventual 45 zile se rezolva.
Am avut o livrare care a stat 3 saptamani in depozit, In plina vara cu o vreme superba ei motivau ca nu fac livrarea din cauza timpului nefavorabil!!! De noaptea mintii!!! Pana la sfarsit au spus ca nu mai gasesc pachetele….dupa 3 saptamani le-
Răzvan - August 15, 2024 @ 08:52
Colet de 10 zile în depozit, nu mi-l livrează, nu răspunde nimeni la telefon, dezastru!
Georgeta - August 26, 2024 @ 08:21
Îmi pare rău dar este cea mai neserioasă firma de curierat.Nu răspund curierii la telefon și în centrală dacă suni ți se vorbește urât,nu mai zic că te țin în așteptare nu mai puțin de 15 minute.nu recomand cargus
Mady - August 29, 2024 @ 10:28
CARGUS cea mai neserioasa firma de curierat.Suni sa vb cu cineva din sediul central și îți răspunde după o ora de stat cu telefonul în mana ,iar atunci tu ii spui problema și doamna de acolo nici măcar nu are informații corecte despre cum îți poți ridica coletele etc. Dacă vin acasă la fel se uita sa nu urce sa îți lase coletul și se mai și supăra.Sunt slab pregătiți pentru aceasta meserie.
CARGUS cea mai neserioasa firma de curierat.Suni sa vb cu cineva din sediul central și îți răspunde după o ora de stat cu telefonul în mana ,iar atunci tu ii spui problema și doamna de acolo nici măcar nu are informații corecte despre c